کار سخت رئال مادرید در غیاب کروس

اخبار رئال مادرید : فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید معتقد است هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی تونی کروس را پر کند و آن همیشه دلتنگ این ستاره آلمانی خواهند بود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

کار سخت رئال مادرید در غیاب کروس

هفته قبل تونی کروس به صورت رسمی اعلام کرد که پس از رقابت های یورو 2024 از مستطیل سبز خداحافظی خواهد کرد و کفش هایش را خواهد آویخت. در حقیقت، فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه، آخرین بازی تونی کروس برای رئال مادرید خواهد بود و لوس بلانکوس باید در فینال با دورتموند روبرو شود.

حالا فدریکو والورده راجع به خداحافظی کروس گفت: من پست متفاوتی نسبت به تونی در زمین دارم. ما هیچ وقت قادر نخواهیم بود که جای خالی تونی را پر کنیم.

او انسانی است که من همیشه تحسینش می کند و می خواهم حداقل 10 درصد از کارهایی که او برای رئال مادرید انجام داده را انجام دهم، اما می دانم بسیار سخت است.

در آخر، بازیکنان زیادی به رئال می آیند و می روند، اما هیچ کس مثل تونی کروس نخواهد بود. ما باید راهی پیدا کنیم تا بدون کروس هم موفق شویم.

موفق شدن در غیاب چنین بازیکنی کار بسیار دشواری برای ما خواهد بود، اما دوران جدیدی در مقابل ماست و می خواهیم مثل همیشه موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *