گلر سابق رئال هم علیه وینیسیوس شد

سانتیاگو کانیزارس، گلر سابق رئال مادرید و والنسیا، در مورد دلیل عدم محبوبیت وینیسیوس در اسپانیا حرف زد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

گلر سابق رئال هم علیه وینیسیوس شد

انتقادات از وینسیوس جونیور به دلیل اظهارات اخیرش که در آن اسپانیا یکی از میزبان‌های برگزاری جام جهانی 2030 را در مورد نژادپرستی زیر سوال برد، متوقف نمی شود. او گفت باید میزبانی را از این کشور گرفت.

حالا سانتی کانیزارس، ملی پوش سابق اسپانیا نیز به صحبت‌های مهاجم رئال واکنش منفی نشان داد.

سانتی کانیزارس که در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبال در رسانه‌های مختلف کار می‌کند، به کادنا کوپه گفت: «اگر وینیسیوس را در اسپانیا خیلی دوستش ندارند، به خاطر نژاد او نیست. او قبلاً یک بار اشتباه کرد و گفت که کل ورزشگاه مستایا نژادپرست هستند و اکنون دوباره این کار را انجام داده است. این به بلوغ فکری یک بازیکن برمی‌گردد.»

کانیزارس ادامه داد: «رئال بازیکنان رنگین پوست زیادی دارد و در این تیم بازیکنی مثل مودریچ در بسیاری از ورزشگاه‌ها تشویق می‌شود. فکر می‌کنم وینیسیوس را فقط هواداران رئال دوست دارند. من ترجیح می‌دهم در مورد قضیه نژادپرست بودن اسپانیایی‌ها توجه همه را به حرف‌های دنی کارواخال یا دلا فوئنته جلب کنم. من به شما قول می‌دهم اعتراضات به وینیسیوس به خاطر نژادش نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *