هشدار رئال به بازیکنان: تا نگفتیم مصاحبه نکنید!

رئال مادرید به بازیکنانش اعلام کرده که بدون هماهنگی با باشگاه هیچ مصاحبه‌ای انجام ندهند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

هشدار رئال به بازیکنان: تا نگفتیم مصاحبه نکنید!

رئال مادرید به بازیکنان خود اعلام کرده است که مصاحبه‌ها باید با تأیید باشگاه انجام شود. این تصمیم به منظور حفظ آرامش در تیم و جلوگیری از حواس‌پرتی‌ها اتخاذ شده است.

طبق اعلام مارکا، این اقدام به منظور جلوگیری از هرگونه تنش و ایجاد تمرکز بیشتر در تیم انجام شده است. مدیران باشگاه معتقدند که این تصمیم می‌تواند به بهبود عملکرد تیم کمک و از ایجاد هرگونه حاشیه جلوگیری کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که رئال مادرید در تلاش است تا در این فصل به ثبات برسد و از تکرار حواشی و حواس‌پرتی‌هایی که تاکنون ایجاد شده، جلوگیری کند.

مادریدی‌ها فصل را به شکل ایده‌آلی آغاز نکرده‌اند و علاوه‌ بر مصدومیت‌ها که مانند فصل قبل همچنان معضلی جدی در رئال است، مشکل جدید خط حمله تیم با ورود کیلیان امباپه و حواشی پیرامون وینیسیوس جونیور نیز اضافه شده‌اند.

کارلو آنچلوتی و دستیارانش باور دارند که رئال می‌تواند نمایش‌های بهتری از چیزی که طول این فصل ارائه داده، از خود نشان دهد و تنها به تمرکز و آرامش بیشتر و افزایش هماهنگی در تیم نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *