انتخاب متفاوت: بلینگام در پست جدید

لی کارسلی قصد دارد از جود بلینگام به عنوان مهاجم در دیدار برابر تیم ملی یونان استفاده کند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

انتخاب متفاوت: بلینگام در پست جدید

تیم ملی انگلیس پنجشنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‎‌های اروپا باید روبروی تیم ملی یونان به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی به جای حریف در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد و اختلاف سه امتیازی را ایجاد کند.

جود بلینگام یکی از بازیکنانی است که از سوی کارسلی به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شده تا این تیم را در این دو بازی همراهی کند و منابع نزدیک به رختکن سه شیرها مدعی شده‌اند که سرمربی موقت این تیم قصد دارد از این بازیکن در پست جدیدی در این بازی استفاده کند که در تمرینات روی آن تمرین کرده است.

با توجه به مصدومیت هری کین که شماره ۹ تیم ملی انگلیس را به تن دارد، قرار است بلینگام در این بازی به عنوان بازیکن شماره ۹ کاذب و در پست مهاجم در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان برود و کارسلی امیدوار است که او بتواند عملکردی قابل قبول را در این بازی به نمایش بگذارد.

به این ترتیب، بلینگام و کول پالمر و فیل فودن این فرصت را خواهند داشت که همگی در ترکیب اصلی انگلیس به میدان بروند و ایده حضور این بازیکنان در زمین، بسیاری از هواداران انگلیس را هیجان زده کرده و آنها بی‌صبرانه منتظر تماشای یک بازی هجومی از تیم‌شان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *