قول ستاره فراموش شده رئال مادرید به هواداران

قول ستاره فراموش شده رئال مادرید به هواداران

اخبار رئال مادرید : ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید آماده بازی کردن مقابل بارسلونا در بامداد روز یک شنبه است و می‌خواهد ارزش‌هایش را در فصل 2022-23 به همگان ثابت کند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در تابستان 2019 با مبلغ 100 میلیون پوند از چلسی جدا شد و به رئال مادرید پیوست، اما هیچ گاه نتوانست درخشش خود در لیگ برتر انگلیس را جبران کند. او در چند سال اخیر با انتقادات زیادی از سوی هواداران و رسانه‌های مادریدی مواجه شده و در فصل گذشته نیز به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شد تا شرایط برایش بدتر شود. او به خاطر مصدومیت‌های متوالی و پی در پی هیچوقت نتوانست بازی خودش را به نمایش بگذارد.

به نقل از مارکا، هازارد تاکنون نتوانسته مقابل بارسلونا بازی کند و همین موضوع باعث شده تا اشتیاق هازارد برای دیدار دوستانه فردا صبح بیشتر شود. او به خبرنگاران گفت: “در سرم به خودم می‌گفتم که همه چیز خوب است، می‌توانم بازی کنم و هیچ دردی ندارم. من رو به جلو حرکت می‌کنم. از تعطیلاتم لذت بردم و حالا برای آماده سازی فصل جدید آمده‌ام. وقتی تمامی جام‌ها را بردیم برای باشگاه، هواداران و هم تیمی‌هایم خیلی خوشحال بودم، اما در اعماق وجودم یک چیزی وجود داشت. همان زمان به خودم گفتم: ‘بیا نشان دهیم که من هم می‌توانم بازی کنم و تیم می‌تواند با من برنده شود.’ با همه توانم تلاش خواهم کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *