قهرمان رئال مادرید

اخبار رئال مادرید : رئال مادرید در پنج سال اخیر یازده جام کسب کرده است در حالی که بارسلونا در همین مدت سه جام سکب کرده است. در حقیقت بارسلونا در سه تا از پنج فصل اخیر جام نبرده در حالی که رئال فقط در فصل 21-2020 بدون جام ماند. در این پنج سال، رئال مادرید سه لالیگا برده و بارسلونا یکی. رئالی ها دو چمپیونزلیگ هم برده اند.. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

 قهرمان رئال مادرید

رئال مادرید در هر کدام از سه فصل اخیرش سه جام کسب کرده است و اختلافش با بارسا را افزایش داده است. در یازده سال اخیر ، رئال مادرید 25 جام کسب کرده است و بارسلونا هفده تا. رئال در پنج سال اخیر چهار بار به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیده و فقط یک بار قبل از این مرحله حذف شده در حالی که بارسا در این بازه، دو بار در مرحله گروهی حذف شده، دو بار در یک چهارم نهایی و یک بار هم در یک هشتم نهایی.

اگر به ال کلاسیکو ها هم نگاه کنیم، از پانزده ال کلاسیکوی اخیر، ده تا با پیروزی رئال مادرید همراه شده، چهار تا با پیروزی بارسلونا و یک بازی هم مساوی شده است. در این شرایط امباپه نیز به ترکیب رئال هماهنگ شده و بارسلونا از خرید جدید بازمانده است.

رئال مادرید در هر کدام از سه فصل اخیرش سه جام برده است. در فصل 22-2021 ، رئالی ها توانستند به سوپرجام اسپانیا، چمپیونزلیگ و لالیگا برسند، فصل قبل رئالی ها به سوپرجام اروپا، جام جهانی باشگاه ها و کوپا رسیدند و در این فصل نیز نوبت تکرار سوپرجام، چمپیونزلیگ و لالیگا بود. فصل آینده نیز رئالی ها در هفت تورنمنت شرکت خواهند کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *