خبر انتقال امباپه سایت رئال مادرید را از کار انداخت

اخبار رئال مادرید خبر انتقال امباپه سایت رئال مادرید را از کار انداخت

اخبار رئال مادرید : سایت باشگاه رئال مادرید پس از انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه از دسترس خارج شد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

وب‌ سایت رسمی رئال مادرید پس از اعلام انتقال کیلیان امباپه از کار افتاد. این اتفاق به دلیل ترافیک بسیار بالا در وب‌ سایت رسمی رئال مادرید هنگام انتشار بیانیه انتقال کیلیان امباپه رخ داد و سایت این باشگاه برای لحظاتی از کار افتاد و غیرقابل دسترسی بود!

رئال مادرید در نظر دارد برای امباپه یک مراسم رونمایی ویژه تدارک ببیند که برای هیچکدام از بازیکنان سابق و ستاره های پیشین این تیم سابقه نداشته است. پیش‌بینی میشود مراسم رونمایی از کیلیان امباپه هم به زودی رکورد حضور تماشاگران را در سانتیاگو برنابئو پشت سر بگذارد. البته مراسم رونمایی بعد از یورو ۲۰۲۴ انجام خواهد شد

کیلیان امباپه در اولین فصل حضور خود در باشگاه رئال مادرید قرار است شماره ۹ را به تن کند و در فصل بعد از آن و پس از اینکه لوکا مودریچ شماره ۱۰ فعلی رئال مادرید از این باشگاه خداحافظی کرد این پیراهن به کیلیان امباپه خواهد رسید و‌ او شماره ۱۰ جدید لوس بلانکوس خواهد بود تا دوران جدید ورزشی خود را در این باشگاه رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *